مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 06:252023-08-10سياسي

فارس من| اتمام طرح آب رسانی مجتمع تلمادره با خدمت رسانی به 816 خانوار روستایی


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: 816 خانوار روستایی منطقه پشتکوخ ساری از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای کمبود آب شرب در روستاهای پشتکوه مازندران خواستار پیگیری این سوژه شدند.

  در این سوژه آمده است؛ بعد از تعیین تکلیف برای گره گشایی در خصوص مساله کمبود آب شرب در روستاهای پشت کوه مازندران این خطه که شامل 11 روستا می شود، با کمال تاسف همچنان مشکل قبل بر سر جای خود باقی است.

لازم است اقدامات عاجل جهت بررسی و حل و فصل معضل بی آبی روستاهای یازده گانه پشت کوه مازندران صورت گیرد.

  در همین خصوص بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در مجتمع آبرسانی تلمادره، گفت: با تکمیل و اتمام این طرح ها، 816 خانوار ساکن در روستاهای بخش چهاردانگه شهرستان ساری، از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه 10 روستای ولویه علیا و سفلی، تلمادره، کردمیر، ارا، مالخواست، اروست، قلعه سر، پشرت و کوات با جمعیتی بالغ بر 3هزار و 500نفر تحت پوشش مجتمع آبرسانی تلمادره قرار دارند، گفت: برای تامین آب آشامیدنی در این مناطق، 16 باب مخزن ذخیره به ظرفیت 2هزار و 280 متر مکعب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اتمام طرح آب رسانی مجتمع تلمادره با خدمت رسانی به 816 خانوار روستایی

فارس من| اتمام طرح آب رسانی مجتمع تلمادره با خدمت رسانی به 816 خانوار روستایی